tisdag 25 januari 2011
Bra!!
Konsert:)
Hi!!! längtar nästan ihjäl mig till ikväll ska nämligen på en konsert kl 7 ikväll!! kommer att bli Great!!!
Sitter här med Therese , eller rättare sagt så sitter vi vid varsin dator:) Jag sitter ju vid hennes dator just nu så jag har inga bilder att lägga ut .... Ha det bäst!!! KRAMIZZ Ebbizzen!!!
Sitter här med Therese , eller rättare sagt så sitter vi vid varsin dator:) Jag sitter ju vid hennes dator just nu så jag har inga bilder att lägga ut .... Ha det bäst!!! KRAMIZZ Ebbizzen!!!
tisdag 11 januari 2011
lördag 8 januari 2011
fredag 7 januari 2011
12 år idag!!!
Hejsan idag blev jag väckt av familjen som kom och sjöng eftersom att jag fyller år idag!!!
Jag fick två silverfärgade kuddar:D
Jag fick två silverfärgade kuddar:D
lördag 1 januari 2011
2011!!!
Hej nu är de 2011!!!!
Bilder kommer inte nu kanske sen men det beror på om jag har tid och lust:D
Krammizzz // Ebbizzen
Bilder kommer inte nu kanske sen men det beror på om jag har tid och lust:D
Krammizzz // Ebbizzen
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
