tisdag 25 januari 2011

Bra!!


Hi!!! Har nyss varit på konsert och den var faktist väldigt bra!!!vi lyssnade på en kille från sydkorea, han är tydligen väldigt poppis på youtube!! Nu ska jag gå och plugga lite engelska , ha det bäst Krammizzz Ebba

Konsert:)

Hi!!! längtar nästan ihjäl mig till ikväll ska nämligen på en konsert kl 7 ikväll!! kommer att bli Great!!!
Sitter här med Therese , eller rättare sagt så sitter vi vid varsin dator:) Jag sitter ju vid hennes dator just nu så jag har inga bilder att lägga ut .... Ha det bäst!!! KRAMIZZ Ebbizzen!!!

tisdag 11 januari 2011

Dagens outfit

Svart tröja : Gina Tricot
Jeans kjol : Gina Tricot
Svarta strumpbyxor: ingen aning=0)

lördag 8 januari 2011

Nyår

Hej!!! 




Jag lovade ju att ni skulle få se några bilder från nyårsafton så här kommer dom!!

fredag 7 januari 2011

12 år idag!!!

Hejsan idag blev jag väckt av familjen som kom och sjöng eftersom att jag fyller år idag!!!
Jag fick två silverfärgade kuddar:D

lördag 1 januari 2011

2011!!!

Hej nu är de 2011!!!! 
Bilder kommer inte nu kanske sen men det beror på  om jag har tid och lust:D
Krammizzz // Ebbizzen