lördag 30 april 2011

Valborg!!

                                                       HALLI   HALLÅ
Äntligen Valborg! Det är nog en av alla mina favoritdagar . Jag ska fira vid vattentornet i Västerås . Kom gärna dit!!

Nu till en helt annan sak! Jag fick bara för några dagar sedan reda på att vi ska få en MacBook i 6:an !!!
Jag är såå himla glad!!!

Annars har jag nog inte särskilt mycket mer att berätta :D


HUGS!!!

onsdag 27 april 2011

Movie!!!

Hej hopp!!! Gårdagen spenderades tillsammans med Therese .Vi gjorde en "film"
Har annars inte gjort särskilt mycket. Men i helgenska vi hjälpa mormor och morfar att flytta och så ska jag vara med Hanna L! :D <3<3<3<3

tisdag 19 april 2011

God morgon:)

Har precis vaknat av att mamma väckte  mig .. förstår fortfarande inte anledningen!!!
Orkar inte blogga mer nu men det kanske blir mer sen eftersom att jag inte ska göra särskilt mycket idag...!
=0)


söndag 17 april 2011

It feels like summer!!

 
Hejsan !! 
Har nyss tagit en fika med mamma och suttit och pratat eftersom att Noa och pappa åkte och spelade golf. 
Det är inte direkt min och mammas favoritsport så vi stannade hemma.
just nu känns det lite jobbigt eftersom att det har kommit sååå mycket nya klädet i butikerna och jag inte har hunnit "vår/sommarhandlat" men jag får väll försöka hitta lite tid till det. =)
Ha det så bra!!!! 
HUGS!


måndag 4 april 2011

orkar ingenting! =)

Hej ville bara säga att jag är sååå ledsen för att jag inte har uppdaterat men faktum är att jag inte har orkat men ni får stå ut endå:)
P.s Kanske uppdaterar lite mer under eftermiddagen.

tisdag 29 mars 2011

Bike!

Hej jag är såååååå ledsen för den dåliga uppdateringen... har tyvärr ingenting att säga till mitt försvar.

Bilden nedanför  är den ganska nytagen bild, den är tagen i lördags.




Jag är så häääääääääärrr glad just nu!!!! Jag har nämligen fått en ny cykel=())
Det är en vit Monark.
orkar inte blogga mer nu. 
HUGS!!!


måndag 21 mars 2011

My head hurts!





Jag förstår inte vad huvudverk ska vara bra för??!!

Håller på att öva lite piano inför torsdagens lektion

HUGS!!!!

fredag 18 mars 2011

BAD UPDATE!

Hello everybody!!
Vill att snön ska smälta NOW!!
Bara för några dagar sedan kunde vi sitta ute i T-shirt och sola men inte längre...  :(








Fotade min hund Tindra lite för en liten stund sedan .
Just nu är hon överlycklig eftersom att hon tuggar på ett ben som hon fick bara för att hon var sååå duktig;)

P.S Har märkt att tiderna som det står att inläggen är gjorda på är heeelt fel!
HUGS!!!

torsdag 10 mars 2011

Dance!

Hi! sitter och skypar med ett par kompisar.
Ska snart på dans men vet inte riktigt vad jag ska ha på mig...
Orkar inte blogga mer nu HUGS!!!


En bild på Sköldis.....det kanske märks att han gillar att bli fotad:)!!!

onsdag 9 mars 2011

Läxor

Hej! Det känns som om jag har läxor upp till öronen fast jag har så lite...
Idag har det varit det vanliga:)
Jag tror att det var näst sista lektionen som vi hade drama och det var faktiskt jätte kul! Jag fick va med Elin
och det kändes riktigt bra faktiskt eftersom att hon är en sonn person som kommer med idéer hela tiden.




Jag och Julia ska göra lite rörelser på söndag i kyrkan... eller vi ska hjälpa barn som är från 7 år och uppåt att lära sig rörelserna och sen ska vi stå och visa resten av publiken dom.Det är inte alls särskilt svåra rörelser men det är ju alltid nervöst för man vill ju inte göra bort sig:) :P

måndag 7 mars 2011

små fötter...

Titta vad jag hittade för underbar bild på min lilla kusin Alva som lånar mammas klackskor.






nagellack nagellack och ännu mer nagellack , jag säger som mamma (fast hon säger det om väskor) man kan aldrig ha för många av dom!!




Och så en liten "dagens"
Jeans :Kappahl
vitt linne: Gina tricot
randig tröja: H&M


Både nagellacken och den randiga tröjan köpte jag när jag var i Göteborg!!!

onsdag 2 mars 2011

Stan!

Tjena!!! Nu är jag klar för stan. Det blir nog inte så mycket shopping men man kan ju alltid titta.

tisdag 1 mars 2011

Princess!!

Hi tittade på lite gamla bilder och hittade denna!  Jag har faktiskt tagit bilden,den är tagen precis efter att hon har vunnit spelet vem blir prinsessan?
Jag bloggar mer senare men förstås bara om jag har ork och lust=)

måndag 28 februari 2011

I´m tired!!

Hej nu är jag äntligen här i Katrineholm!
Jag såg en lite rolig grej på Facebook, nämligen att om man går in på google översätt och översätter från tyska till turkiska sedan skriver du 15 ä i rutan. Jag lovar att du kommer bli förvånad!!!


Dots:)

Hi nu drar jag:)!! Jag sticker till Katrineholm och är där till onsdag. På onsdag eftermiddag drar jag till Ida , och på torsdag drar jag till GÖTEBORG!!!
Idag var jag och mamma och shoppade lite jag köpte en as snygg kavaj enligt mig själv!
Kolla in!!!

lördag 26 februari 2011

Farmor och farfar:)

Hi! Sitter nu här hos farmor och farfar och har det riktigt trevligt å jag säga , jag har nyss ätit kyckling och pasta MUMS!
Jag tog så klart med mig kameran så jag ska försöka ta ett par hyfsat bra bilder iallafall. Hugs

måndag 21 februari 2011

WHAT TIME IS IT??

Hi ! Idag har jag varit i full gång och fotat och fotat och fotat komentera gärna och berätta vad du tycker om bilderna:)
De vita skorna längst ner är nyinköpta från Ellos.Hoppas kunna använda dom till våren/sommaren ;)








söndag 20 februari 2011

ILY!!!




hej sitter här med bästa Ida !!! Jag ska följa henne till ridningen;) See you later!!
Jag och Ida idag;) P.s har en ny tröja från Gina på mig idag...:)

onsdag 16 februari 2011

Inte just nu!!!!

Hi! Jag blir galen!!! Precis när jag håller på att fota så står det att det är slut på batteri!!Men jag lägger ut bilder när jag har laddat färdigt kameran (om inte klockan är för mycket)

tisdag 15 februari 2011

Ny vecka!

 Hi people!
Igår började en ny vecka...jag förstår inte att tiden går så fort!!
Jag kom hem från skolan för ungefär 2 timmar sen ,ska snart börja med läxan.

Vill bara förbereda er på att om ca 2 veckor så åker jag och  min  kompis Ida till Göteborg från torsdag till lördag så det blir inget bloggande då:(
Dagens outfit:
Jeans: Kappahl
Linne: Gina tricot
Kofta: Monki

lördag 12 februari 2011

Katrineholm!

Hi people! Idag var vi hos mormor och morfar !GREAT!
I fredags var vi på stan , vi åkte efter skolan och sen blev jag hämtad av mamma och pappa eftersom att vi skulle åka direkt till mormor och morfar efter. Jag köpte lite kläder både på stan i Västerås och hos mormor och morfar i Katrineholm! Den här är en av koftorna jag köpte i Katrineholm! =)
Bilden var jätte dålig men bättre än ingenting ;)

onsdag 9 februari 2011

The girls!!!

Hi people!  Nu sitter jag här m bästa Therese och bästa Frida!!

tisdag 8 februari 2011

Host host...

Är det möjligtvis någon som har hostmedicin???
Är äntligen klar m matten bara engelskan kvar då....
ska gå och fika nu, men det blev ett litet inlägg iallafall=0)

:(

Tyvärr så kan jag inte få fram någon dagens outfit idag:( Det är nämligen så att vår dator inte riktigt vill idag...
det går att ta bilder som redan finns i datorn men inte ladda över bilder...
 Ni vet att jag snackade om stan med "the girls" jaa det blev inte riktigt så... nu visade det sig att fyra killar från klassen ska med också... kul egentligen men inte precis vad vi hade tänkte oss men men blir nog kul endå=0)Nu ropar mamma och vill att jag ska plocka ur diskmaskinen...  
HUG!!

måndag 7 februari 2011

Oh no!!

Hi people! Idag har jag varit sjuk :( Inte bra!!


Det blir stan med the girls på fredag (Tuva Frida och Therese)
Vi har lovat Therese att vi ska börja med NEW YORKER:)
Hon gillade inte att shoppa tidigare ,men nu har hon hittat en butik hon gilla så det gäller att passa på att vara där innan hon tröttnat.=)
Senare på fredagen bär det av till mormor och morfar:) GREAT!
Krammizzar Ebbizzen=o)

tisdag 25 januari 2011

Bra!!


Hi!!! Har nyss varit på konsert och den var faktist väldigt bra!!!vi lyssnade på en kille från sydkorea, han är tydligen väldigt poppis på youtube!! Nu ska jag gå och plugga lite engelska , ha det bäst Krammizzz Ebba

Konsert:)

Hi!!! längtar nästan ihjäl mig till ikväll ska nämligen på en konsert kl 7 ikväll!! kommer att bli Great!!!
Sitter här med Therese , eller rättare sagt så sitter vi vid varsin dator:) Jag sitter ju vid hennes dator just nu så jag har inga bilder att lägga ut .... Ha det bäst!!! KRAMIZZ Ebbizzen!!!

tisdag 11 januari 2011

Dagens outfit

Svart tröja : Gina Tricot
Jeans kjol : Gina Tricot
Svarta strumpbyxor: ingen aning=0)

lördag 8 januari 2011

Nyår

Hej!!! 




Jag lovade ju att ni skulle få se några bilder från nyårsafton så här kommer dom!!

fredag 7 januari 2011

12 år idag!!!

Hejsan idag blev jag väckt av familjen som kom och sjöng eftersom att jag fyller år idag!!!
Jag fick två silverfärgade kuddar:D

lördag 1 januari 2011

2011!!!

Hej nu är de 2011!!!! 
Bilder kommer inte nu kanske sen men det beror på  om jag har tid och lust:D
Krammizzz // Ebbizzen