Igår började en ny vecka...jag förstår inte att tiden går så fort!!
Jag kom hem från skolan för ungefär 2 timmar sen ,ska snart börja med läxan.
Vill bara förbereda er på att om ca 2 veckor så åker jag och min kompis Ida till Göteborg från torsdag till lördag så det blir inget bloggande då:(
| Dagens outfit: Jeans: Kappahl Linne: Gina tricot Kofta: Monki |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar