tisdag 15 februari 2011

Ny vecka!

 Hi people!
Igår började en ny vecka...jag förstår inte att tiden går så fort!!
Jag kom hem från skolan för ungefär 2 timmar sen ,ska snart börja med läxan.

Vill bara förbereda er på att om ca 2 veckor så åker jag och  min  kompis Ida till Göteborg från torsdag till lördag så det blir inget bloggande då:(
Dagens outfit:
Jeans: Kappahl
Linne: Gina tricot
Kofta: Monki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar