tisdag 29 mars 2011

Bike!

Hej jag är såååååå ledsen för den dåliga uppdateringen... har tyvärr ingenting att säga till mitt försvar.

Bilden nedanför  är den ganska nytagen bild, den är tagen i lördags.




Jag är så häääääääääärrr glad just nu!!!! Jag har nämligen fått en ny cykel=())
Det är en vit Monark.
orkar inte blogga mer nu. 
HUGS!!!


måndag 21 mars 2011

My head hurts!





Jag förstår inte vad huvudverk ska vara bra för??!!

Håller på att öva lite piano inför torsdagens lektion

HUGS!!!!

fredag 18 mars 2011

BAD UPDATE!

Hello everybody!!
Vill att snön ska smälta NOW!!
Bara för några dagar sedan kunde vi sitta ute i T-shirt och sola men inte längre...  :(








Fotade min hund Tindra lite för en liten stund sedan .
Just nu är hon överlycklig eftersom att hon tuggar på ett ben som hon fick bara för att hon var sååå duktig;)

P.S Har märkt att tiderna som det står att inläggen är gjorda på är heeelt fel!
HUGS!!!

torsdag 10 mars 2011

Dance!

Hi! sitter och skypar med ett par kompisar.
Ska snart på dans men vet inte riktigt vad jag ska ha på mig...
Orkar inte blogga mer nu HUGS!!!


En bild på Sköldis.....det kanske märks att han gillar att bli fotad:)!!!

onsdag 9 mars 2011

Läxor

Hej! Det känns som om jag har läxor upp till öronen fast jag har så lite...
Idag har det varit det vanliga:)
Jag tror att det var näst sista lektionen som vi hade drama och det var faktiskt jätte kul! Jag fick va med Elin
och det kändes riktigt bra faktiskt eftersom att hon är en sonn person som kommer med idéer hela tiden.




Jag och Julia ska göra lite rörelser på söndag i kyrkan... eller vi ska hjälpa barn som är från 7 år och uppåt att lära sig rörelserna och sen ska vi stå och visa resten av publiken dom.Det är inte alls särskilt svåra rörelser men det är ju alltid nervöst för man vill ju inte göra bort sig:) :P

måndag 7 mars 2011

små fötter...

Titta vad jag hittade för underbar bild på min lilla kusin Alva som lånar mammas klackskor.






nagellack nagellack och ännu mer nagellack , jag säger som mamma (fast hon säger det om väskor) man kan aldrig ha för många av dom!!




Och så en liten "dagens"
Jeans :Kappahl
vitt linne: Gina tricot
randig tröja: H&M


Både nagellacken och den randiga tröjan köpte jag när jag var i Göteborg!!!

onsdag 2 mars 2011

Stan!

Tjena!!! Nu är jag klar för stan. Det blir nog inte så mycket shopping men man kan ju alltid titta.

tisdag 1 mars 2011

Princess!!

Hi tittade på lite gamla bilder och hittade denna!  Jag har faktiskt tagit bilden,den är tagen precis efter att hon har vunnit spelet vem blir prinsessan?
Jag bloggar mer senare men förstås bara om jag har ork och lust=)