onsdag 10 november 2010
Ny klänning:O)
Hej jag har precis fått en ny klänning=0) Den kommer från Ellos. Här är en bild på den.
Nu ska jag gå och käka .Kramkram
tisdag 9 november 2010
Snöar det hos er eller???
SNÖÖÖÖÖ, jippi det snöaar, göre det hos er eller? kommentera gärna!
Nu ska jag jag snart äta fika med våra =P
Kramkram Ebbissen<3
Senare inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)