onsdag 10 november 2010

Ny klänning:O)

Hej jag har precis fått en ny klänning=0) Den kommer från Ellos. Här är en bild på den.
Nu ska jag gå och käka .Kramkram

tisdag 9 november 2010

Snöar det hos er eller???

SNÖÖÖÖÖ, jippi det snöaar, göre det hos er eller? kommentera gärna!
Nu  ska jag jag snart äta fika med våra =P

Kramkram Ebbissen<3