måndag 28 februari 2011

I´m tired!!

Hej nu är jag äntligen här i Katrineholm!
Jag såg en lite rolig grej på Facebook, nämligen att om man går in på google översätt och översätter från tyska till turkiska sedan skriver du 15 ä i rutan. Jag lovar att du kommer bli förvånad!!!


Dots:)

Hi nu drar jag:)!! Jag sticker till Katrineholm och är där till onsdag. På onsdag eftermiddag drar jag till Ida , och på torsdag drar jag till GÖTEBORG!!!
Idag var jag och mamma och shoppade lite jag köpte en as snygg kavaj enligt mig själv!
Kolla in!!!

lördag 26 februari 2011

Farmor och farfar:)

Hi! Sitter nu här hos farmor och farfar och har det riktigt trevligt å jag säga , jag har nyss ätit kyckling och pasta MUMS!
Jag tog så klart med mig kameran så jag ska försöka ta ett par hyfsat bra bilder iallafall. Hugs

måndag 21 februari 2011

WHAT TIME IS IT??

Hi ! Idag har jag varit i full gång och fotat och fotat och fotat komentera gärna och berätta vad du tycker om bilderna:)
De vita skorna längst ner är nyinköpta från Ellos.Hoppas kunna använda dom till våren/sommaren ;)








söndag 20 februari 2011

ILY!!!




hej sitter här med bästa Ida !!! Jag ska följa henne till ridningen;) See you later!!
Jag och Ida idag;) P.s har en ny tröja från Gina på mig idag...:)

onsdag 16 februari 2011

Inte just nu!!!!

Hi! Jag blir galen!!! Precis när jag håller på att fota så står det att det är slut på batteri!!Men jag lägger ut bilder när jag har laddat färdigt kameran (om inte klockan är för mycket)

tisdag 15 februari 2011

Ny vecka!

 Hi people!
Igår började en ny vecka...jag förstår inte att tiden går så fort!!
Jag kom hem från skolan för ungefär 2 timmar sen ,ska snart börja med läxan.

Vill bara förbereda er på att om ca 2 veckor så åker jag och  min  kompis Ida till Göteborg från torsdag till lördag så det blir inget bloggande då:(
Dagens outfit:
Jeans: Kappahl
Linne: Gina tricot
Kofta: Monki

lördag 12 februari 2011

Katrineholm!

Hi people! Idag var vi hos mormor och morfar !GREAT!
I fredags var vi på stan , vi åkte efter skolan och sen blev jag hämtad av mamma och pappa eftersom att vi skulle åka direkt till mormor och morfar efter. Jag köpte lite kläder både på stan i Västerås och hos mormor och morfar i Katrineholm! Den här är en av koftorna jag köpte i Katrineholm! =)
Bilden var jätte dålig men bättre än ingenting ;)

onsdag 9 februari 2011

The girls!!!

Hi people!  Nu sitter jag här m bästa Therese och bästa Frida!!

tisdag 8 februari 2011

Host host...

Är det möjligtvis någon som har hostmedicin???
Är äntligen klar m matten bara engelskan kvar då....
ska gå och fika nu, men det blev ett litet inlägg iallafall=0)

:(

Tyvärr så kan jag inte få fram någon dagens outfit idag:( Det är nämligen så att vår dator inte riktigt vill idag...
det går att ta bilder som redan finns i datorn men inte ladda över bilder...
 Ni vet att jag snackade om stan med "the girls" jaa det blev inte riktigt så... nu visade det sig att fyra killar från klassen ska med också... kul egentligen men inte precis vad vi hade tänkte oss men men blir nog kul endå=0)Nu ropar mamma och vill att jag ska plocka ur diskmaskinen...  
HUG!!

måndag 7 februari 2011

Oh no!!

Hi people! Idag har jag varit sjuk :( Inte bra!!


Det blir stan med the girls på fredag (Tuva Frida och Therese)
Vi har lovat Therese att vi ska börja med NEW YORKER:)
Hon gillade inte att shoppa tidigare ,men nu har hon hittat en butik hon gilla så det gäller att passa på att vara där innan hon tröttnat.=)
Senare på fredagen bär det av till mormor och morfar:) GREAT!
Krammizzar Ebbizzen=o)