Hi people! Idag har jag varit sjuk :( Inte bra!!
Det blir stan med the girls på fredag (Tuva Frida och Therese)
Vi har lovat Therese att vi ska börja med NEW YORKER:)
Hon gillade inte att shoppa tidigare ,men nu har hon hittat en butik hon gilla så det gäller att passa på att vara där innan hon tröttnat.=)
Senare på fredagen bär det av till mormor och morfar:) GREAT!
Krammizzar Ebbizzen=o)



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar