lördag 26 februari 2011
Farmor och farfar:)
Hi! Sitter nu här hos farmor och farfar och har det riktigt trevligt å jag säga , jag har nyss ätit kyckling och pasta MUMS!
Jag tog så klart med mig kameran så jag ska försöka ta ett par hyfsat bra bilder iallafall. Hugs
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar