Hi nu drar jag:)!! Jag sticker till Katrineholm och är där till onsdag. På onsdag eftermiddag drar jag till Ida , och på torsdag drar jag till GÖTEBORG!!!
Idag var jag och mamma och shoppade lite jag köpte en as snygg kavaj enligt mig själv!
Kolla in!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar