lördag 12 februari 2011

Katrineholm!

Hi people! Idag var vi hos mormor och morfar !GREAT!
I fredags var vi på stan , vi åkte efter skolan och sen blev jag hämtad av mamma och pappa eftersom att vi skulle åka direkt till mormor och morfar efter. Jag köpte lite kläder både på stan i Västerås och hos mormor och morfar i Katrineholm! Den här är en av koftorna jag köpte i Katrineholm! =)
Bilden var jätte dålig men bättre än ingenting ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar