fredag 31 december 2010

Gott nytt åååårrrr!!!!!!!!!!!

Hej och gott nytt år! Snart är det 2011!!!
bilder kommer imorgon nu är det bara 3 minuter kvar tills 2011!!!!!
Krammizzz //Ebba

lördag 25 december 2010

God jul!

Hej är as nöjd för igår, jag fick en systemkamera! Jag fick även nagel grejer, GREAT!
Imorgon kommer mormor, morfar och morbror Ludwig de ska hjälpa pappa att få ner sängen från loftet eftersom att vi ska göra om där , ska bli Kuuuuuuulllll!    
P.s Det kommer att bli mycket finare bilder nu !

tisdag 21 december 2010

Loooov!

Äntligen jullov ,som jag har väntat!Vi åker till skolan kl mellan 8:15 - 8:45! vi går till kyrkan,när vi kommer tillbaka till klassrummet fikar vi och sedan slutar vi!!!! Bild på outfiten kommer imorgon=) Krammizz Ebbizzen

söndag 19 december 2010

God morgon!

God morgon! igår va jag med Therese och när jag kom hem så var maten så gott som redan klar och det stod julgodis på bordet! Ha det bra krammiss Ebba!<3

torsdag 16 december 2010

Hej igen!

Hej igen ,har precis ätit klart och fick en riktigt god efterätt efter GREAT! Det var en kladdkaka med vispgrädde till MUMMS!

Tjabba!

Tjabba har varit och köpt julklappar med en kompis  GREAT! men jag har  inte köpt något till mej själv för ovanlighetens skull<3 men man får väll nöja sig med att iallafall ha köpt grejer till andra<3 Annars.... juste har varit och gjort julgodis med ett par kompisar (vi har det som en tradition)<3 (i Lördags)


Cold cold cold, snacka om att det är kallt ute det har jag iallafall märkt som går hem från skolan typ varannan dag<3


Ha det bäst <3<3<3 Kram kram (jag och min kompis som jag handlade julklappar med) I LOVE YOU <3