fredag 29 oktober 2010
torsdag 21 oktober 2010
Hej
Hej jag har inte gjort inlägg på ganska länge nu så nu tycker jag att det är dags!=o)Jag har varit hos mormor och morfar i helgen=0) Jag och min lillebror var på stan med vår morbror (som bor i stan) Han är så snäll så! vi fick handla vad vi ville för hundra kronor=0) Annars har jag inte gjort så mycket. Ni får ha det så bra kramar Ebba (Jag lägger ut bilder någon annan dag)
måndag 11 oktober 2010
Kul!
I fredags åkte jag och mamma till min kompis som bor på andra sidan stan. Jag skulle sova över där men samma kväll så var Fredagsklubben där och vi körde det var kul!Sedan somnade vi snabbt runt 11:a tiden hehe ha det bäst//Ebbisen<3
onsdag 6 oktober 2010
Hej igen!
Hej! Hoppas att ni har det bra! Idag har varit en helt vanlig dag
jag har inte gjort något särskilt! Jag tänkte ta bilder lite senare. Ha det BÄST Kramkram
jag har inte gjort något särskilt! Jag tänkte ta bilder lite senare. Ha det BÄST Kramkram
tisdag 5 oktober 2010
söndag 3 oktober 2010
Välkommen hit!
Mitt första inlägg på Blogger. Här kommer jag attt skriva om det som faller mig in just nu. Skolan, fritiden och förhoppningsvis en del fotografering. Välkommen tillbaka!
Kram Ebba
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)


