torsdag 21 oktober 2010

Hej

Hej jag har inte gjort inlägg på ganska länge nu så nu tycker jag att det är dags!=o)Jag har varit hos mormor och morfar i  helgen=0) Jag och min lillebror var på stan med vår morbror (som bor i stan) Han är så snäll så! vi fick handla vad vi ville för hundra kronor=0) Annars har jag inte gjort så mycket. Ni får ha det så bra kramar Ebba  (Jag lägger ut bilder någon annan dag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar