Hej jag har inte gjort inlägg på ganska länge nu så nu tycker jag att det är dags!=o)Jag har varit hos mormor och morfar i helgen=0) Jag och min lillebror var på stan med vår morbror (som bor i stan) Han är så snäll så! vi fick handla vad vi ville för hundra kronor=0) Annars har jag inte gjort så mycket. Ni får ha det så bra kramar Ebba (Jag lägger ut bilder någon annan dag)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar