måndag 11 oktober 2010

Kul!

I fredags åkte jag och mamma till min kompis som bor på andra sidan stan. Jag skulle sova över där men samma kväll så var Fredagsklubben där och vi körde  det var kul!Sedan somnade vi snabbt runt 11:a tiden hehe ha det bäst//Ebbisen<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar