Hej och gott nytt år! Snart är det 2011!!!
bilder kommer imorgon nu är det bara 3 minuter kvar tills 2011!!!!!
Krammizzz //Ebba
fredag 31 december 2010
lördag 25 december 2010
God jul!
Hej är as nöjd för igår, jag fick en systemkamera! Jag fick även nagel grejer, GREAT!
Imorgon kommer mormor, morfar och morbror Ludwig de ska hjälpa pappa att få ner sängen från loftet eftersom att vi ska göra om där , ska bli Kuuuuuuulllll!
P.s Det kommer att bli mycket finare bilder nu !
Imorgon kommer mormor, morfar och morbror Ludwig de ska hjälpa pappa att få ner sängen från loftet eftersom att vi ska göra om där , ska bli Kuuuuuuulllll!
P.s Det kommer att bli mycket finare bilder nu !
tisdag 21 december 2010
Loooov!
Äntligen jullov ,som jag har väntat!Vi åker till skolan kl mellan 8:15 - 8:45! vi går till kyrkan,när vi kommer tillbaka till klassrummet fikar vi och sedan slutar vi!!!! Bild på outfiten kommer imorgon=) Krammizz Ebbizzen
söndag 19 december 2010
God morgon!
God morgon! igår va jag med Therese och när jag kom hem så var maten så gott som redan klar och det stod julgodis på bordet! Ha det bra krammiss Ebba!<3
torsdag 16 december 2010
Hej igen!
Hej igen ,har precis ätit klart och fick en riktigt god efterätt efter GREAT! Det var en kladdkaka med vispgrädde till MUMMS!
Tjabba!
Tjabba har varit och köpt julklappar med en kompis GREAT! men jag har inte köpt något till mej själv för ovanlighetens skull<3 men man får väll nöja sig med att iallafall ha köpt grejer till andra<3 Annars.... juste har varit och gjort julgodis med ett par kompisar (vi har det som en tradition)<3 (i Lördags)
Cold cold cold, snacka om att det är kallt ute det har jag iallafall märkt som går hem från skolan typ varannan dag<3
Ha det bäst <3<3<3 Kram kram (jag och min kompis som jag handlade julklappar med) I LOVE YOU <3
Cold cold cold, snacka om att det är kallt ute det har jag iallafall märkt som går hem från skolan typ varannan dag<3
Ha det bäst <3<3<3 Kram kram (jag och min kompis som jag handlade julklappar med) I LOVE YOU <3
onsdag 10 november 2010
Ny klänning:O)
Hej jag har precis fått en ny klänning=0) Den kommer från Ellos. Här är en bild på den.
Nu ska jag gå och käka .Kramkram
Nu ska jag gå och käka .Kramkram
tisdag 9 november 2010
Snöar det hos er eller???
fredag 29 oktober 2010
torsdag 21 oktober 2010
Hej
Hej jag har inte gjort inlägg på ganska länge nu så nu tycker jag att det är dags!=o)Jag har varit hos mormor och morfar i helgen=0) Jag och min lillebror var på stan med vår morbror (som bor i stan) Han är så snäll så! vi fick handla vad vi ville för hundra kronor=0) Annars har jag inte gjort så mycket. Ni får ha det så bra kramar Ebba (Jag lägger ut bilder någon annan dag)
måndag 11 oktober 2010
Kul!
I fredags åkte jag och mamma till min kompis som bor på andra sidan stan. Jag skulle sova över där men samma kväll så var Fredagsklubben där och vi körde det var kul!Sedan somnade vi snabbt runt 11:a tiden hehe ha det bäst//Ebbisen<3
onsdag 6 oktober 2010
Hej igen!
Hej! Hoppas att ni har det bra! Idag har varit en helt vanlig dag
jag har inte gjort något särskilt! Jag tänkte ta bilder lite senare. Ha det BÄST Kramkram
jag har inte gjort något särskilt! Jag tänkte ta bilder lite senare. Ha det BÄST Kramkram
tisdag 5 oktober 2010
söndag 3 oktober 2010
Välkommen hit!
Mitt första inlägg på Blogger. Här kommer jag attt skriva om det som faller mig in just nu. Skolan, fritiden och förhoppningsvis en del fotografering. Välkommen tillbaka!
Kram Ebba
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)


