tisdag 21 december 2010

Loooov!

Äntligen jullov ,som jag har väntat!Vi åker till skolan kl mellan 8:15 - 8:45! vi går till kyrkan,när vi kommer tillbaka till klassrummet fikar vi och sedan slutar vi!!!! Bild på outfiten kommer imorgon=) Krammizz Ebbizzen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar