tisdag 21 december 2010
Loooov!
Äntligen jullov ,som jag har väntat!Vi åker till skolan kl mellan 8:15 - 8:45! vi går till kyrkan,när vi kommer tillbaka till klassrummet fikar vi och sedan slutar vi!!!! Bild på outfiten kommer imorgon=) Krammizz Ebbizzen
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar