torsdag 16 december 2010

Tjabba!

Tjabba har varit och köpt julklappar med en kompis  GREAT! men jag har  inte köpt något till mej själv för ovanlighetens skull<3 men man får väll nöja sig med att iallafall ha köpt grejer till andra<3 Annars.... juste har varit och gjort julgodis med ett par kompisar (vi har det som en tradition)<3 (i Lördags)


Cold cold cold, snacka om att det är kallt ute det har jag iallafall märkt som går hem från skolan typ varannan dag<3


Ha det bäst <3<3<3 Kram kram (jag och min kompis som jag handlade julklappar med) I LOVE YOU <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar