lördag 25 december 2010

God jul!

Hej är as nöjd för igår, jag fick en systemkamera! Jag fick även nagel grejer, GREAT!
Imorgon kommer mormor, morfar och morbror Ludwig de ska hjälpa pappa att få ner sängen från loftet eftersom att vi ska göra om där , ska bli Kuuuuuuulllll!    
P.s Det kommer att bli mycket finare bilder nu !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar