Hej Ebbalajnen!Tack för en mysig dag igår :o) Hoppas ni kom hen ordentligt...vi åkte hem senare på kvällen och det var inte kul före alls då. Fick sladd på bilen några gånger :o( Hoppas du får en bra vecka, vi ses på lördag!Kram Lovisa
Hej EbbaVilken fin klänning.Tittar bara in för att önska dig en mysig helg.Kram Agneta
Hej Ebbalajnen!
SvaraRaderaTack för en mysig dag igår :o) Hoppas ni kom hen ordentligt...vi åkte hem senare på kvällen och det var inte kul före alls då. Fick sladd på bilen några gånger :o(
Hoppas du får en bra vecka, vi ses på lördag!
Kram Lovisa
Hej Ebba
SvaraRaderaVilken fin klänning.Tittar bara in för att önska dig en mysig helg.
Kram Agneta