onsdag 10 november 2010

Ny klänning:O)

Hej jag har precis fått en ny klänning=0) Den kommer från Ellos. Här är en bild på den.
Nu ska jag gå och käka .Kramkram

2 kommentarer:

  1. Hej Ebbalajnen!

    Tack för en mysig dag igår :o) Hoppas ni kom hen ordentligt...vi åkte hem senare på kvällen och det var inte kul före alls då. Fick sladd på bilen några gånger :o(

    Hoppas du får en bra vecka, vi ses på lördag!

    Kram Lovisa

    SvaraRadera
  2. Hej Ebba
    Vilken fin klänning.Tittar bara in för att önska dig en mysig helg.
    Kram Agneta

    SvaraRadera