måndag 28 februari 2011
I´m tired!!
Hej nu är jag äntligen här i Katrineholm!
Jag såg en lite rolig grej på Facebook, nämligen att om man går in på google översätt och översätter från tyska till turkiska sedan skriver du 15 ä i rutan. Jag lovar att du kommer bli förvånad!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar