måndag 28 februari 2011

I´m tired!!

Hej nu är jag äntligen här i Katrineholm!
Jag såg en lite rolig grej på Facebook, nämligen att om man går in på google översätt och översätter från tyska till turkiska sedan skriver du 15 ä i rutan. Jag lovar att du kommer bli förvånad!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar