tisdag 1 mars 2011

Princess!!

Hi tittade på lite gamla bilder och hittade denna!  Jag har faktiskt tagit bilden,den är tagen precis efter att hon har vunnit spelet vem blir prinsessan?
Jag bloggar mer senare men förstås bara om jag har ork och lust=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar