tisdag 29 mars 2011

Bike!

Hej jag är såååååå ledsen för den dåliga uppdateringen... har tyvärr ingenting att säga till mitt försvar.

Bilden nedanför  är den ganska nytagen bild, den är tagen i lördags.




Jag är så häääääääääärrr glad just nu!!!! Jag har nämligen fått en ny cykel=())
Det är en vit Monark.
orkar inte blogga mer nu. 
HUGS!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar