Vill att snön ska smälta NOW!!
Bara för några dagar sedan kunde vi sitta ute i T-shirt och sola men inte längre... :(
Fotade min hund Tindra lite för en liten stund sedan .
Just nu är hon överlycklig eftersom att hon tuggar på ett ben som hon fick bara för att hon var sååå duktig;)
P.S Har märkt att tiderna som det står att inläggen är gjorda på är heeelt fel!
HUGS!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar