onsdag 9 mars 2011

Läxor

Hej! Det känns som om jag har läxor upp till öronen fast jag har så lite...
Idag har det varit det vanliga:)
Jag tror att det var näst sista lektionen som vi hade drama och det var faktiskt jätte kul! Jag fick va med Elin
och det kändes riktigt bra faktiskt eftersom att hon är en sonn person som kommer med idéer hela tiden.




Jag och Julia ska göra lite rörelser på söndag i kyrkan... eller vi ska hjälpa barn som är från 7 år och uppåt att lära sig rörelserna och sen ska vi stå och visa resten av publiken dom.Det är inte alls särskilt svåra rörelser men det är ju alltid nervöst för man vill ju inte göra bort sig:) :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar