måndag 7 mars 2011

små fötter...

Titta vad jag hittade för underbar bild på min lilla kusin Alva som lånar mammas klackskor.






nagellack nagellack och ännu mer nagellack , jag säger som mamma (fast hon säger det om väskor) man kan aldrig ha för många av dom!!




Och så en liten "dagens"
Jeans :Kappahl
vitt linne: Gina tricot
randig tröja: H&M


Både nagellacken och den randiga tröjan köpte jag när jag var i Göteborg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar