Hejsan !!
Har nyss tagit en fika med mamma och suttit och pratat eftersom att Noa och pappa åkte och spelade golf.
Det är inte direkt min och mammas favoritsport så vi stannade hemma.
just nu känns det lite jobbigt eftersom att det har kommit sååå mycket nya klädet i butikerna och jag inte har hunnit "vår/sommarhandlat" men jag får väll försöka hitta lite tid till det. =)
Ha det så bra!!!!
HUGS!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar