lördag 30 april 2011

Valborg!!

                                                       HALLI   HALLÅ
Äntligen Valborg! Det är nog en av alla mina favoritdagar . Jag ska fira vid vattentornet i Västerås . Kom gärna dit!!

Nu till en helt annan sak! Jag fick bara för några dagar sedan reda på att vi ska få en MacBook i 6:an !!!
Jag är såå himla glad!!!

Annars har jag nog inte särskilt mycket mer att berätta :D


HUGS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar